Stein gehauenen Arbeiten
Re: Stein gehauenen Arbeiten
Merhaba Yüksel bey. Bu forumda Türkçe yazabilen birilerini görmek inanın beni çok mutlu etti.
Foruma yazmaktan korkuyordum yanlış çeviri yüzünden yanlış anlaşılırım diye. Siz ve Gökhan bey sayesinde yazabileceğm artık. Çok teşekkürler.
Türkiye de bonsai saksıları bulmak zor olduğundan ben de kayalar ile altarnatifler bulmaya çalışıyorum.
Biliyorsunuz memleketimizin 3 tarafı denizler ile çevrili olsa da her tarafı da taş ve toprak dolu. kayaları inşaatcı olma avantajını kullanarak çok rahat kesip biçip delikler açarak istediğim gibi şekillendirebiliyorum. (İsteyen her kişi aletleri sıkı tutmak şartı ile bunları yapabilir.)
Ben aslen Ordu luyum ama İstanbul da ikamet ediyorum. Türkiye ziyaretlerinizde sizleri mekanımda ağırlamaktan mutlu olurum. 0541 513 26 41. İstanbul da Sarıyer Kısırkaya plajına çok yakın bir yerdeyim.
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8 ... c495dc0210
Görüşmek üzere. bonsai-fachforum Üyelerine selamlar. Bu forum dan çok bilgi edindim. Tüm yönetici ve bilgi tecrübelerini aktaran arkadaşlarıa Teşekkürler.
Foruma yazmaktan korkuyordum yanlış çeviri yüzünden yanlış anlaşılırım diye. Siz ve Gökhan bey sayesinde yazabileceğm artık. Çok teşekkürler.
Türkiye de bonsai saksıları bulmak zor olduğundan ben de kayalar ile altarnatifler bulmaya çalışıyorum.
Biliyorsunuz memleketimizin 3 tarafı denizler ile çevrili olsa da her tarafı da taş ve toprak dolu. kayaları inşaatcı olma avantajını kullanarak çok rahat kesip biçip delikler açarak istediğim gibi şekillendirebiliyorum. (İsteyen her kişi aletleri sıkı tutmak şartı ile bunları yapabilir.)
Ben aslen Ordu luyum ama İstanbul da ikamet ediyorum. Türkiye ziyaretlerinizde sizleri mekanımda ağırlamaktan mutlu olurum. 0541 513 26 41. İstanbul da Sarıyer Kısırkaya plajına çok yakın bir yerdeyim.
https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8 ... c495dc0210
Görüşmek üzere. bonsai-fachforum Üyelerine selamlar. Bu forum dan çok bilgi edindim. Tüm yönetici ve bilgi tecrübelerini aktaran arkadaşlarıa Teşekkürler.
Harun Parlak
Hola Tekin,
todo bien? A mi sí.
Me encantan las rocas en tus primeros fotos de pagina una con los alimales plasticos.
prifieres espanol o alemán?
perdón, no hablo mucho de turco solo unas palabres males
.
suerte con tus arboles
todo bien? A mi sí.
Me encantan las rocas en tus primeros fotos de pagina una con los alimales plasticos.
prifieres espanol o alemán?
perdón, no hablo mucho de turco solo unas palabres males
suerte con tus arboles
NeuerStarkeLahmRafiBoaBadsDanteAlaBuytenDiegoJavíShweiniGustCanRibRobShaqiKrosTymoMülerPizaGomezManu
Bonsai Kunst bekannt wurde, in der Türkei wird als ein neuer, offener Horizont mit jedem Tag die Welt beobachtet und arbeiten hier. Im Laufe der Zeit hoffen wir, er wird älter, die Bäume.
---------------
Bonsai sanatı Türkiye de yeni tanınmaya başladı sayılır, Her geçen gün dünyadaki ve buradaki çalışmaları izledikçe ufkumuz açılıyor. Zaman geçtikçe ağaçlarımız da yaşlandıkça güzelleşecek diye ümit ediyoruz.
---------------
Bonsai sanatı Türkiye de yeni tanınmaya başladı sayılır, Her geçen gün dünyadaki ve buradaki çalışmaları izledikçe ufkumuz açılıyor. Zaman geçtikçe ağaçlarımız da yaşlandıkça güzelleşecek diye ümit ediyoruz.
Zuletzt geändert von Tekin am 06.07.2012, 08:59, insgesamt 1-mal geändert.
Harun Parlak
Selam Tekin Bey
Türkiyede okadad da cok Bonsai i taniyan olmasada umarim Insallah dilekleriniz gerceklesir.
Gelin elimizden geleni yapalim, bunun icin.
Ich wünsche das der Bonsai Hobby um nicht zu sagen Kult in der Türkei genau solche aussmasen annimmt wie hier in Europa oder Deutschland.
Selamlarimla iyi günler Tekin Bey
Yüksel
Türkiyede okadad da cok Bonsai i taniyan olmasada umarim Insallah dilekleriniz gerceklesir.
Gelin elimizden geleni yapalim, bunun icin.
Ich wünsche das der Bonsai Hobby um nicht zu sagen Kult in der Türkei genau solche aussmasen annimmt wie hier in Europa oder Deutschland.
Selamlarimla iyi günler Tekin Bey
Yüksel
Wer glaubt etwas zu sein, hat aufgehört, etwas zu werden.
Danke. Herr Yüksel. Wir sehen uns in die Türkei kommen.
----------------
Teşekkürler. Yüksel bey. Türkiye ye geldiğiniz de görüşürüz.
----------------
Teşekkürler. Yüksel bey. Türkiye ye geldiğiniz de görüşürüz.
Harun Parlak
Selam Tekin.
Wenn es etwas gibt was ich übersetzen soll, dann lass es mich bitte wissen.
Ich mache es mit Freude.
Liebe Grüsse
Yüksel
Grüsse dich Tekin
Eger cevirmem gereken herhangi bir konu varsa memnuniyet ile ceviririm.
Lütfen bana bildirin eger gerekirse.
Selamlar
Yüksel
Ich mache es mit Freude.
Liebe Grüsse
Yüksel
Grüsse dich Tekin
Eger cevirmem gereken herhangi bir konu varsa memnuniyet ile ceviririm.
Lütfen bana bildirin eger gerekirse.
Selamlar
Yüksel
Yuki hat geschrieben:Selam Tekin.
Ich mache es mit Freude.
Lieber Yuki, das ist sehr nett von dir!
Vielleicht dürfen wir alle gelegentlich mal um deine Hilfe bitten?
Ansonsten fühlt euch bitte frei, auch in eurer Muttersprache zu schreiben.
Ich freue mich übrigens sehr unsere türkischen Freunde hier zu haben und betrachte mit großem Interesse die Bonsaientwicklung in der Türkei.
Viele Grüße
monika
Danke. Herr Yüksel. Hier habe ich für meine Botschaften pastelliyorum Türkisch Übersetzung Programm schalten nach dem Schreiben.
Nachrichten an das Ende des nächsten deutschen und türkischen Übersetzung, wenn Sie die falsche Zeit, um Text mit einem Zitat aus meiner Botschaft beinhalten schrieb korrekt zu übersetzen, wann immer ich wäre sehr, sehr dankbar.
Glückliche varsınız.
Vielen Dank für die mir gebotene Gelegenheit und das Forum, Herr Mohan anlyışınız.
----------------------
Teşekkürler. Yüksel bey. Ben mesajlarımı Türkçe yazdıktan sonra çeviri programı ile çevirip buraya pastelliyorum.
Bundan sonraki mesajlarımı Almancanın altına Türkçe yazdığım metni de ekleyeyim yanlış çeviri olursa sizde zaman buldukça mesajımı alıntı yaparak doğru bir şekilde çevirirseniz çok çok minnettar kalırım.
İyiki varsınız.
Sayın mohan anlyışınız ve forumda bana imkan tanıdığınız için teşekkürler.
Nachrichten an das Ende des nächsten deutschen und türkischen Übersetzung, wenn Sie die falsche Zeit, um Text mit einem Zitat aus meiner Botschaft beinhalten schrieb korrekt zu übersetzen, wann immer ich wäre sehr, sehr dankbar.
Glückliche varsınız.
Vielen Dank für die mir gebotene Gelegenheit und das Forum, Herr Mohan anlyışınız.
----------------------
Teşekkürler. Yüksel bey. Ben mesajlarımı Türkçe yazdıktan sonra çeviri programı ile çevirip buraya pastelliyorum.
Bundan sonraki mesajlarımı Almancanın altına Türkçe yazdığım metni de ekleyeyim yanlış çeviri olursa sizde zaman buldukça mesajımı alıntı yaparak doğru bir şekilde çevirirseniz çok çok minnettar kalırım.
İyiki varsınız.
Sayın mohan anlyışınız ve forumda bana imkan tanıdığınız için teşekkürler.
Harun Parlak
Hallo Mohan
Natürlich werde ich mein bestes geben um den zu helfen die meine Hilfe benötigen.
Ich fühle mich geehrt wenn ich helfen kann.
Weil die Türkische Übersetzung von dem Programm das Tekin benutzt, nicht richtig übersetzt kann auch zu falschen Verständnis führen.
Ich gebe mein bestes.
Grüsse
Yüksel
Natürlich werde ich mein bestes geben um den zu helfen die meine Hilfe benötigen.
Ich fühle mich geehrt wenn ich helfen kann.
Weil die Türkische Übersetzung von dem Programm das Tekin benutzt, nicht richtig übersetzt kann auch zu falschen Verständnis führen.
Ich gebe mein bestes.
Grüsse
Yüksel
Hallo Mohan
Tekin bedankt sich sehr bei dir Herzlichst, für die Gelegenheit sich mitzuteilen, hier im Forum.
Ich finde seine Arbeiten sehr gelungen.
In 2 Wochen werde ich nach mein geliebtes Istanbul reisen und ihn da besuchen. da er auch nicht unweit von mir wohnt.
Ich hoffe ich kann meine eindrücke hier im Forum dann mitteilen.
Grüsse
Yüksel
Tekin bedankt sich sehr bei dir Herzlichst, für die Gelegenheit sich mitzuteilen, hier im Forum.
Ich finde seine Arbeiten sehr gelungen.
In 2 Wochen werde ich nach mein geliebtes Istanbul reisen und ihn da besuchen. da er auch nicht unweit von mir wohnt.
Ich hoffe ich kann meine eindrücke hier im Forum dann mitteilen.
Grüsse
Yüksel
Nach 2 Wochen werden Sie in Istanbul warten. Herr Yüksel.
----------------
2 Hafta sonra sizi İstanbul da bekliyor olacağım. Yüksel bey.
----------------
2 Hafta sonra sizi İstanbul da bekliyor olacağım. Yüksel bey.
Harun Parlak